Supermiehet

Minua jaksaa ihmettää se vankkumaton kuolemattomuuden usko, joka leimaa supermiehiä liikenteessä, ja jota minulla ei siis itselläni ole. Tunnen jatkuvasti olevani yhden varomattoman ratinkäännön päässä nopeasta kuolemasta, enkä lakkaa hämmästelemästä sitä miksi ylipäätään kenenkään täytyy päästä ohitseni paikassa jossa näkyvyys on nolla, jos jo itse ajan viidenkympin rajoitusalueella kahdeksaakymppiä. Ja sitten vielä posottaa yhtä kyytiä punaisia päin, saapuakseen taajama-alueelle kolmekymmentä sekuntia ennen minua.

Viimeisimmällä bongaamallani kekekuskilla ei ollut edes Audia, vaan Fiatin Multipla, ja lippalakki niin syvällä päässä että koko terska peittyi.

Ja minä olen aina yhtä vilpittömän ihmeissäni, kun pääsen tien päältä hengissä kotiin.

One response to “Supermiehet

  1. Minakin joka paiva ihmettelen, etta olen selvinnyt paivasta ilman kolaria. Liikenne on aivan mahdotonta, ja turkkilaiset miehet ratissa eivat ymmarra mitaan saannöista:(

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s